21:17 (eller: och jag borde cencurera alla mina tankar)

nyser hostar spottar ut min själ
önskar att jag älskade dig
eller att du älskade mig så att
jag kunde stampa på dig

jag ber dig att krossa mig
vill gråta över dig
hata världen och dess orättvisor
hata dig dig dig

och jag gör det
jag inser det inte riktigt än
men jag gör det

innanför mina stängda fönster
just precis här där du aldrig suttit
sitter jag och skriker
svär och slåss över hur jävla
äcklig du är
och hur äcklig du har gjort mig

vill spotta ut all ilska på dig
spy på ditt fejs (för alla älskar
maskinen)
hör låtar som påminner för mycket
om dig
för ofta
vill spy över dom
måste köpa nya hörlurar och
lyssna på hatlåtar
bygga upp hatmurar

HUR KUNDE DU VARA EN SÅ STOR
DEL AV MIG SÅ HIMLA LÄNGE HUR
KUNDE JAG ÄLSKA DIG TILL DEN
GRAD HUR KUNDE JAG HUR KUNDE
JAG HUR KUNDE JAG HUR KUNDE JAG
DU ÄCKLAR MIG DÖDAR MIG SLITER
SÖNDER MIG INIFRÅN TANKEN PÅ
DIG DÖDAR MIG VARFÖR TÄNKER
JAG VARFÖR TÄNKTE JAG ENS PÅ
DIG DU ÄR SÄMST OCH JAG ÄR SÄMST
SOM EN GÅNG I TIDEN TRODDE ATT
DU VAR NÅGOT ANNAT JAG ÄR SÄMST
SOM INTALADE MIG SJÄLV ATT ALLT
KUNDE KUNDE KUNDE BLI BRA MED
DIG VID MIN SIDA JAG ÄR SÄMST SOM
ALDRIG INSÅG ATT DET VAR DIG JAG
VAR KÄR I DET VAR DÄRFÖR ALLA
ANDRA POJKAR MED MJUKA LÄPPAR SOM
KYSSTE MIG SÖNDER OCH SAMMAN
INTE KÄNDES NÅGONTING INTE SLOG
OMKULL MIG MED KÄNSLOLOOPAR
VARFÖR VAR JAG SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET
VARFÖR VAR JAG SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET
VARFÖR VAR JAG SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET
VARFÖR VAR JAG SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET

äntligen har jag blivit vettig
du är ute
jag är
jag är
jag är







och nedanför skriker mr x högre än någonsin
jag är
jag är
jag är

är jag?
(vad är jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0