22:39

han träffar folk som jag känner
han spenderar nätter i mörker
nätter i ölfylla nätter i kåthetsfylla
tillsammans med folk jag känner

han skäms inte över det och
det gör inte hans vänner heller
han har inte hört av sig på över
en äcklig jävla månad och han
bryr sig inte om det inte ens lite
MEN VARFÖR GÖR JAG DET

och när det gör ont i magen
att se att han spenderar tid
med såna som henne det är
då man borde slå ihjäl sig själv
det är då man är så förbannat
jävla kär att man inte förtjänar
nåt annat öde än döden


jag hatar mitt liv
jag hatar mig själv
jag hatar mitt liv
jag hatar mig själv
jag hatar mitt liv
jag hatar mig själv
jag hatar honom
jag hatar honom
jag hatar honom
jag hatar honom
jag hatar honom
jag hatar honom
jag hatar honom
jag hatar punkt

det gör fortfarande ont i magen
känns som att jag ska spy
jag hatar att vara kär i världens
sämsta karl jag hatar nog att
vara kär över huvud taget vill
sova bort hela livet vakna och
dricka vin jag förstår fan varför
folk blir alkoholister jag förstår
fan all misär i hela världen
och denna bloggen är fan bara
bara bara bara bögmisär
om min mage bara kunde sluta
göra ont om mitt hjärta bara kunde
sluta dunka så hårt (för honom)
om jag bara kunde andas normalt
se mig själv i spegeln och se mina
ben som sticker ut genom huden
om jag bara kunde bli älskad
men
ingen kan älska mig så länge jag är såhär
och jag är såhär så länge ingen älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0