22:29

varma sommarkinder
jag sitter hemma i min säng med
varma sommarkinder
alla andra har roligt hittar på saker
flänger rundor jag sitter inne och
skrattar åt soleksem gråter för
hörselgångsinflammation och vill
bara ut och leva tills jag dör
för dör kommer jag göra herregud
denna dagen är bara kaos
jag saknar allting jag inte har
ångrar en massa saker
tänker tills hjärnsubstansen kokar över
och bubblar ut genom öronen (äckligt)
undrar om någonting egentligen är
värt ett smack elelr om det bara
handlar om inbillning alltid alltid alltid
har läst tre böcker på tre dagar
flyr verkligheten så jävla hårt
flyr allt
flyr honom
flyr mig själv
flyr mina föräldrar
flyr livet ensamheten smaken av honom allt

jag vill tillbaka till stockholm
vill tillbaka till att inte känna något
att inte vara någon att inte vara nära
någon att inte kännaanananaaaaaaa
fast jag vill känna jag vill älska vill ligga
hud mot hud en hel dag och bara prata
prata tills hjärtat skrumpnar ihop och tills
magen skriker efter mat

jag åt ikväll
min mage lät för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0