00:04 (och nu har tårarna tagit slut. godnatt)

och ikväll är en sån kväll där allting kvittar
det kvittar hur många ord jag läser om fantasivärldar
det kvittar hur mycket jag håller mig borta från mat
det kvittar hur många promenader jag tar
det kvittar hur få kalorier jag har fått i mig
det kvittar om jag tar en godisbit
det kvittar
det kvittar
det kvittar


för jag sitter ändå här och lipar över
Honom

************

jag vill vara din en på miljonen
fan fan fan det skulle vart du
what are you so afraid of why are you feeling scared what's the worst that's gonna happen
hur länge tänkte du stanna här? du har ju inte nån plats för mej vad jag ser
only love can break your heart
i could hold you for a million years to make you feel my love
(i've known it from the moment that we met)
och vad du än gör med mig nu och vad än försöker säga nu så får du mej ändå
jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
jag vet vem jag är när jag är hos dig
and the discoball blurred in the turn of that night
men när du var med mig; musiken slutade aldrig
för det blir bättre när vi är tillsammans
allways shadowboxing [...] lose your imaginary friends



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0