y0

VAD HETER DU: ana
VAD VAR DET SENASTE DU SA: tack detsamma
TILL VEM DÅ: mamma då hon sa sov gott
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: solsken och en paraplydrink
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: ne
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: ne
HUR RAGGAR DU: "hänger du här ofta ellaaaahhh?"
VAD HAR DU GJORT IDAG: druckit kaffe och kollat på tv
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: på julafton
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: inga alls alls alls

DIN STÖRSTA TALANG: sjunga (enligt utomstående), lyssna för mycket på allt dumt folk säger
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: planscher lite sådär, analoga foton osv
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: blir väl ett ne på den dååå
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: höhö oj NOLL hehe ne jag vet faktiskt inte
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: oui
ÅRETS HÄNDELSE: amen shiiet jag vet inte faktikst, kanske håkan-konserten
SENASTE LÅT DU HÖRDE: to let myself go - ane brun
VEM VET MEST OM DIG: lovisa, tror jag
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: två krukor med fejkblommor
VAD GÖR DU PÅ FREDAG: mer än ikväll hoppas jag
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: oui
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: abraham, truls, ebba, elisabeth, melker
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: FJORTON
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: fem, fast tre av dom trillar alltid ner
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: minns oftast inte mina drömmar
VEM VAR DU KÄR I SENAST: har gett upp sånt tramsssss
FAVORITFILM: fish tank, the holiday, an education


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0