21:46

vill ju fast vill inte eller ska inte
vill ju fast ska inte får inte nej
saknar hur det kändes och jag
undrar så mycket om detta är
slutet nu är detta så mycket det
blev av allt vi kunde fått eller
kunde vi få något alls kanske
är det bara den vanliga; om du
lämnar mig kommer jag älska
dig och om du älskar mig kommer
jag lämna dig


ett samtal ikväll  hade varit
bättre än något annat hade vågat
kontakta honom imorn ifall han
kunde visa något slags intresse
igen är så rädd just nu eller kanske
mer förvirrad knäpp snurrig vimmel-
kantig (är ett fint ord)

och förvirringen blir total(are) när
man1 skriver saker som vänder mig
uppochner och skickar finaste låten
med quote: jag tänker alltid på dig
när jag hör den här och den handlar
om att han inte borde vara rädd men
är det ändå typ
what are you so afraid of?
why are you feeling scared?
what's the worst that's gonna happen?

standing in the moonlight
I can tell you feel doomed
though nothing is wrong, no nothing

Kommentarer
Postat av: johanna welin

Sv Ana: Hej! Nej, det är ej försent, jag reste iväg, och sen blev det aldrig av, så linnet finns här fortfarande!

2011-01-30 @ 20:37:35
URL: http://johannawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0