22:41

ganska läskigt att kolla statistiken
och inse att folk faktiskt kollar på
denna bloggen men hejhej på er
allihopa som kikar in här och jag
vill nog be lite om ursäkt för alla
hemska ord och allt sorgligt budskap
jag ger er men så ligger det till
i mitt liv blandat med alldeles för
mycket kaffe och alldeles för lite
frukost dessutom alldeles för hemska
söndagar och för långsamma ben
i helgen tappade jag förtroendet
för hur många som helst och jag
har nog aldrig upplevt denna tomhet
inom mig tidigare (fast det har jag
ju det känns bara så himla ovärt
och värdelöst just nu att ingenting
någonsin har kännts så här innan)
snart är det i alla fall andpaus och
arton arton arton fast är ju rädd
precis som innan alltid vanligt det
är jag hela tiden för allting men
jag döljer det precis som att jag
döljer allt annat precis som att jag
döljer mig själv försöker ibland att
spotta ut mig själv på någon men
det går aldrig det finns alltid något
som stoppar mig något som skrämmer
mig till den grad att jag hellre håller
tyst eller låtsas eller skrattar bort allt
sov under en himmel och kände mig
mest ingenting egentligen vill säga
ett med himmeln och dess klara stjärnor
men det funkar inte riktigt så spetsgardinerna
var ivägen och jag kände att jag kommer
aldrig överleva detta men det gjorde
jag precis precis som vanligt och jag
andas ju precis som förr antagligen i
samma takt också mitt hjärta slår och
jag tänker på åderförkalkning men har
lightcheescake så jag är ändå levande
och glad tappar för mycket tappar ingenting
tappar allt alla ingen hemskt kan inte
sätta ord på någonting egentligen jag
bara svamlar men vi kom fram till att
det kan vara viktigt att svamla famla
tumla rundor i det som ska kallas livet
i det som ska vara något stort och fint
någonting som skall räcka ända tills man
faller av pinn jag ska leva detta livet hela
livet nu framöver jag kan inte byta det
är inget öppet köp på denna varan nej
tyvärr och lägger huvudet lite på sned
som att jag är dum i huvudet som att
jag är för liten för att egentligen förstå
även om jag likförbannat sitter där med
ett jävla glas vin och skålar hejvilt även
om jag gör det så är jag ändå sju i dina
deras allas ögon jag är det jag kommer
inte bli gammal förrän jag dör jag kommer
inte leva förrän jag dör jag kommer inte
någonsin bli nöjd med någonting innan jag
är nöjd med någonting herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0