21:18

tid betyder ingenting
vi betyder ingenting
i denna skamlösa
opretantiösa värld vi
snurrat in oss i

men jag vet ju att allt
faller ändå väntar mest
på att allt ska rasa och
jag ligger där alldeles
ensam och förstörd
(varför varför varför
kan jag aldrig hålla
fast vid hur jävla bra
och fint och underbart
det är just NU
VARFÖR)

finns så mycket jag borde
göra som jag inte ens tänker
göra ikväll eller någonsin fast
jo antagligen panikgöra det i
helgen eller något och känna
mig som världens sämsta mot
alla fast inte dom som jag kommer
spendera hela helgen med men
alla andra åhgud

vill mest berätta för dig
hur allt ligger till men du
skulle bara skratta om jag
sa "om du älskar mig kommer
jag lämna dig och om du lämnar
mig kommer jag älska dig"
skratta och säga mm håkan är
bra å då svarar jag "jag lovar
ingenting, jag säger hellre förlåt"
men det kommer du inte fatta
och jag kommer säga "det är
.... också en låt ...... men jag
menar det" och då kommer du
bli rädd å då är vi tillbaka på ruta
1 eller 0 ingenting alls alls alls
bra hurra jag är positivast i stan
tjapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0