20:11

jag vill också vara intressant och sådär
inte bara sitta och dricka kaffe varje dag
lägga håret bakom örat och kisa sådär
som folk säger att jag gör när jag koncentrerar
mig borde rycka upp mig köpa lite nya
kläder kanske prova dom denna gången
lyssna på lite ny musik dansa bort lite
bekymmer kanske bjuda hem honom på
en kopp kaffe kanske bara G.L.Ö.M.M.A
honom

drunknar lite mer i böcker besöker biblo
lite för ofta drömmer väl om att trilla in
i en man med glasögon och sotarmössa
som frågar om jag vill ta en kaffe med
honom det kommer aldrig hääända lalala

kollade gamla fotografier med mormor
idag och insåg så himla mycket och det
var superfint min mormor är fin och nyfiken
mest hela tiden när jag blir mormor ska
vara som henne tror jag bestämt


Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är så otroligt fin så jag vet inte vad

2011-02-23 @ 21:42:46
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Johanna Welin

Hej!



Jag vill b om ursäkt för att jag är så pass oaktiv med bloggandet som jag är för stunden. Men nej! Jag har inte fått något mail av dig faktiskt!? Får då hade jag hört av mig, kollar alltid mailen.

Jag satte priset på det gråa korsettlinnet till femtio kronor, men maila mig gärna, så kan vi bestämma en dag då du har vägarna förbi Malmö.

Om jag inte svarat på 6 h, kan du maila mig på facebook (Pelle Blåbär).



Ha en fin helg!



Pelle Blåbär

2011-02-26 @ 04:24:15
URL: http://johannawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0