20:06

kan inte beskriva
men det är ett monster
bäddat in sig riktigt ordentligt
i detta nu
roar sig mer än förut

försöker tänka
glada tankar
om att mitt liv inte alls
går till spillo
går fem steg bak
ett fram
varje sekund

doomed

vill mest spy på allt
eller spy upp allt
vet inte kan inte
skilja på känslor
som dessa längre

vill skirka
rädda mig
skona mig
varför
men jag
kan inte
för jag
är rädd
för hur mycket
jag själv
måste
ge
dig
oss
vi
är
ingenting


a
l
l
s


ska iväg bort från
allt inget oss vi som
inte ens finns ingen
skulle kunna säga
något om oss det är
väl just därför jag
skriver en detaljerad
historia i mitt huvud
vet du hur det känns
vill jag fråga men du
svarar aldrig på sådana
frågor tittar bara åt
ett annat håll nynnar
lite säger va efter en
minut så att jag är
nedbruten till minus
noll och inte ens orkar
säga något knappt ens
virra på huvudet du
är inte
bra
för
mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0