16:16

tystnad är så himla mycket lättare
än allting annat säga det högt säga
det tyst jag vet jag vet jag vet
stora bylsiga kläder och jag hatar
vad jag är äter rör ser inget är
viktigt varför varför inget spelar
någon roll varför varför det är så
himla mycket höst i luften alldeles
krispigt väntar på fallna löv väntar
på höstskor väntar på att jag ska
inse men det blir alltid på fel håll

vill berätta vill laga vill rädda men
det är svårt det är så himla mycket
svårare än vad man kan tro och
jag vet inte hur man gör när man
gör som dom gör
jag vet inte
jag vet ingenting

bara hoppas
bara fortsätt andas
bara lev
bara se
bara du har en tändare
och ett cigarettpaket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0