17:37

jag har bitit sönder min överläpp
det är bara här jag spyr så mycket
som jag gör
här

jag brukade sätta lås och bom på alla
mina tankar alltså både bokstavligt och
symboliskt ingen brukade veta jag vet
inte om någon vet nu heller för jag vet
knappt själv vad alla ord här betyder
vad betyder ord
varför pratar vi

jag kan inte sätta punkt kan inte ställa en fråga

för du svarar aldrig och inte jag heller
för du är döden och jag är ett skirt
sockervaddstyg som är för fint för dig
för sött och bra och behövligt för dig eller
också en perfect match jag vet inte
när jag ska vakna
när ska jag vakna
ser du skillnaden
älskling

öe

jag tänker aldrig
det passar inte
när jag ska jag förstå
jag förstår när jag ska

Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan!

Glöm inte kolla in den nya skvaller-listan!

PS. Nu finns även Ditt Horoskop längst ner på bloggen :)

kram!

2011-04-24 @ 18:28:17
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0