00:04

och det är kvällar nej nätter som denna som
jag inser hur patetiskt äckligt jävla ensam jag
är först när det blivit måndag står det klart med
alldeles för stora bokstäver framför mina ögon
att jag är E N S A M och jag vill bara bli kär jag
vill bara falla så pladask för någon att jag inte
kan resa mig om inte HAN hjälper mig jag vill
skrapa sönder mina knän och gråta för att HAN
inte plåstrar om mig för jag bryr mig inte om det
är olycklig kärlek jag vill bara känna.någonting
jag dör i detta vakuum det är en jävla bubbla som
ekar och dör hela världen dimmig och onärvarande
det är som att sitta och se på sin egen kropp göra
olika grejer men det är inte man själv som styr
eller bestämmer jag vill känna tillhöra leva hångla
sova tätt intill vakna med största påsarna under
ögonen dricka kaffe låna hans tröja åka buss hem
och SAKNA jag vill bli kär
kär kär kär
hur gör man? hur gör man om man har tappat
känslorna och står kvar som en jävla loser med
tretton kilo tyngdlöshet i hjärtat och ingenting som
får min puls att stiga jag är känslolös en äcklig jävel
utan känslor för fina män med käkben och snygga
jeans kommer dö en ensam död
kul
MÅNDAGSDEPPPPPPP♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0