i'm joking i'm not joking, just joking i am joking

hade en överdrivet jättefin kväll igår och det känns asgött, ikväll ska jag bara sitta hemma och äta chips och titta på dåliga filmer med mamma helt sjukt gött
har berättat så himla mycket, men ångrar ingenting för jag måste släppa in folk jag tycker om jag måste lära mig att lita på några
lyssnar på hiphop för att folk länkar sån musik till mig och jag orkar inte klicka på bytapilen utan lyssnar på hela låtarna åh ja herregud ne
det fladdrade inte igår heller fastän det hade massa anledningar att göra det, tror det har dött nu på riktigt det är inte lönt att försöka rädda någonting nu jag måste släppa det på riktigt
har en fin vecka och en fin nästa helg och kanske kan jag överleva hösten för mamma köpte nya strumpbyxor till mig idag
allt kommer nog falla på plats, när jag orkar fixa det

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LÅTER FINT.

2010-09-25 @ 18:42:21
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0