21:37

tänkte smsa dig och fråga hur du mår för jag vet ju att du är sjuk och sådär eller ah halsinfektion och ligger hemma och kvider som jag då när du tog han dom mig men det var då och då är borta nu men det var inte mitt fel den gången det var du men jag smsar dig inte för jag vet att du kommer inte vilja ha sms från mig du kommer vilja ha sms från henne och jag bryr mig inte egentligen inte när det är ljust och fint och jag inte sitter ensam och dricker kaffe som stått för länge och sådär men det gör jag nu och då bryr jag mig lite i min högra del av hjärtat varför vet jag inte men det är så
för jag saknar inte dig men jag saknar det vi hade och det saknar jag så mycket att jag nästan spricker för det var så lätt och fint och flortunt och jag ville bara vara kvar hos dig för evigt fast det visste jag att jag inte skulle men jag trodde inte det skulle ta slut så snabbt och inte på sättet det gjorde heller men det spelar ingen roll nu för allt är då och då är inte nu fast jag lever i nu och du med men med en annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0