18:56

pallar inte att halva världen är sur på mig och dödar mig med högljudda tankar för jag tänker att fan det spelar ingen roll och blir kastad mellan olika platser jag vet inte hur man säger nej på rätt sätt jag vet inte hur man avbörjer utan att skada eller såra
i've seen an angel become a devil och jag kände mig så träffad fast det är nog itne jag men jag hör ju det så ofta nu
viftar med mina långa ögonfransar framför pojkars trynen utan att ge mig till dom ens lite och jag kanske är en hora som du säger jag kanske borde sitta inlåst kanske borde ha handklovar jag vet inte ring polisen då om jag nu är så jävla olaglig
det känns som att allt jag säger försvinner lika snabbt är så trött på att prata nu orkar inte vända ut och in på mig själv för att sedan inte få någon respons eller få höra att det är så det är för alla ta dig i kragen för faa-an jag lockas inte av att du trycker ner mig och sen ber om att jag ska komma tillbaka det var bara en försvarsmekanism för att du saknar mig för mycket
det är sånt här som får mig att dö lite inombords behåller allt inom mig eller skriver allt i ett patetiskt jävla blogginlägg och folk tror att jag är en attentionwhore ja det är ju bra ja känns bra nu alltså fast ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0