17:31

och du sa skriv inte bara om din jävla misär, ge dig själv en fet spark i arslet eller ett pungslag du vet ingen gillar en mes ingen gillar en svagis så fan alltså ta dig i kragen  menar jag vad hände med dig din hållning och dina steg vad hände med _dig_ dina ögon är tomma din blick är borta ingen vet alla letar ju för faa-an (!) ser du inte vad du gör IDIOT se dig i spegeln, på riktigt inte med dina fuckade jävla ögon kvinna du måste förstå
men jag förstår inte och det vet du och jag ser inget eller så ser jag allt som inte finns och det vet du också jag kan ge dig en jävla pungspark din naiva bortskämda unge du förstår ändå inte för det gör ingen men det kan kvitta för jag ska klara det och det ska gå bra inget kan hindra mig vet inte heller om något kan hjälpa mig men jag ska klara det just nu vet jag inte vilken sida men det kommer jag på snart ja när spegeln visar rätt bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0