20.41

jag vet inte hur, men du lyckas förvandla hela mitt jävla liv till en wettextrasa inte ens vattenfylld bara sådär torr och äcklig och bortglömd och jag OKRAR INTE vill skrika dig i ansiktet men jag tappar alla ord jag tänker att fan fan fan vad jag inte pallar fan vad jag skulle gjort vad jag hade planerat ikväll fan tänker jag mest bara hela tiden att det är fan inte värt inget alls dör i själen som trettio gånger för du vet att det är DU som dödar mig det är du som äger mig jag vet inte hur men det är du  och jag vill slita  mig loss om några år är jag fri fri från dig fri från dina äckliga jävla kedjor som håller fast mig jag skriver inte ditt namn för det är du inte ens värd ingen vet för ingen förstår och det är ditt fel jag säger det igen DITT FEL

jag vet alla snackar om kärlek alla säger att man finner någon man delar sitt liv splittar hjärtat mitt i prick du vet jag vill förstå alla förtrollande ord om tusen glada blodkroppar som dansar humba i venerna men jag vet inte hur hur hur jag någonsin skulle kunna älska någon så mycket att öppna mig att leva med någon att dela allt jag kan inte dela mig själv för jag är ju bara halv kan inte leva på en fjärdedel jag kan nog inte överleva om han inte ger mig sin hälft först så att jag kan bli hel för att sedan bli halv för att sedan smälta samma med honom JAG VET INTE HUR DET SKULLE GÅ TILL

vet ju varför vet precis varför men ingen förstår så det spelar ingen roll det suger, vet du, att veta att ingen kommer förstå för när man inte kan förklara kan man inte begära förståelse jag kan inte få mig sjväl att säga orden jag kan inte smutskasta dig, hur mycket du än förstör mig, hur mycket du än gräver ner mig under dig längst ner right there next to the devil jag vet inte hur jag inte kan prata om dig eller hur jag inte kan skrika spotta dig i ansiktet jag vet inte vet väl att det inte gör något bättre det spelar ingen roll för jag kan inte bli fri jag kan inte få dig att lyssna på vad jag säger du sa han bryr sig bara om sitt eget, men det är fan precis vad du gör

du pratar om så jävla mycket säger påstår tycker att det är SÅ lyssnarå (!!!!) det är fan jag som är halvdöv inte du








(hatar att jag älskar dig hatar hatar hatar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0