22:58

fan fan fan jag känner mig som
fjorton och dum sådär blir kär i
alla män jag ser med fina leenden
kanske är lite så kanske aldrig blev
eller blir äldre än fjorton kanske jag
står still ja det gör jag ja det gör jag

frågar om jag sett en film svarar
ne men vill sådär liksom tänker
ohoh han vill komprensera vad
jag gjorde att vi missar men ne
han säger att han ser den vill inte
se den med mig inte intresserad
alls

men säger ändå varje natt att
han önskar att han var den som höll
min hand att han var den som gav
mig en extra tröja när jag frös att
han var den som fick kyssa min nacke
mitt i natten när han vaknade till
och jag låg vaken hela natten men
låtsades sova han säger det men
aldrig rakt ut alltid invävt förutom
när ingen annan vill ha honom


varför vill du bara ha mig när
ingen annan vill ha dig?

Kommentarer
Postat av: ellen

åh. du skriver himla bra.

sv: klänningen har jag hittat på h&m!

2010-12-25 @ 10:00:10
URL: http://boomboombang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0